Skip to content

Первинні документи з оренди

by admin on January 23rd, 2015

В листі Мінфіну від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871 йдеться про оформлення первинних документів, що супроводжують орендні операції.
Зокрема в листі вказано:

“Первинний документ про передачу майна в оренду складається після укладання відповідної угоди при фактичній передачі об’єкта оренди від орендодавця до орендаря.

Якщо ж первинний документ підтверджує факт користування об’єктом оренди орендарем протягом періоду (у даному випадку протягом місяця), то в ньому має зазначатися вартість відповідної послуги (надання майна в оренду) протягом цього періоду. Датою складання такого первинного документа є відповідно дата його підписання”.

Наш коментар:
Навряд чи коректно називати оренду власне послугою. Цивілістика таке не пробачить :)

From → НОВИНИ

No comments yet

Leave a Reply

Note: XHTML is allowed. Your email address will never be published.

Subscribe to this comment feed via RSS